Byli jsme požádání o pomoc při rozběhu marketingu pro IDZK - Integrovanou dopravu Zlínského kraje. Po důkladné analýze celého zadání jsme začali pracovat na webu https://www.idzk.cz.
Dále bylo třeba vymyslet název a vytvořit design pro cestovní karty ZETKA, které potřebuje každý cestující, chce-li čerpat výhody IDZK při přepravě autobusy i vlaky.
Pro tento projekt dále komplexně zajišťujeme tvorbu většiny vizuálních komunikačních nástrojů, pomáháme s indentifikací informačních kanceláří a atp.
Pokud uvidíme někde na autobusu či vlaku logo IDZK, můžeme za to my :-)
Integrovaná doprava Zlínského kraje je sjednocení všech dopravců působících ve Zlínském kraji pod jednu střechu. Co to pro obyvatele znamená? Jedna karta na kterou si uživatel nahraje prostředky. Tuto kartu pak přijímají všichni dopravci ve Zlínském kraji.
Rychlé vyhledání spoje dostupné
přímo na úvodní stránce.
Dali jsme si záležet, aby návštěvník
nepřehlédnul důležité informace.
Výluky a havárie, vlaky a autobusy.
Všechno přehledně na jedné stránce.
Web funguje skvěle na chytrých telefonech.
Důležité informace tak jsou vždy po ruce.
Karta má usnadnit dopravu cestujícím v rámci integrovaného dopravního systému Zlínského kraje. Mimo jiné je možné kartu uplatnět v Moravskoslezském kraji v systému ODIS.
Pro úspěch projektu není potřeba nastavit pouze komunikaci s veřejností, ale i vnitřní komunikaci s dopravci, obcemi, prodejci, atd. Přesně to jsme udělali.
Obeznámit vedení obcí, řidiče, pokladní na nádraží, jak systém funguje, jak kartu prodat a jak zákazníkovi poradit, ujistit o přechodu a popř. odpovědět na jakékoliv otázky, které může zákazník vznést.
Karta není nepřítel a nestěžuje život, právě naopak. Ikdyž na první pohled může vypadat systém komplikovaně, v podstatě je to velmi jednoduchá záležitost.
Popsali jsme pozice jednotlivých lidí, kteří hrají v adopci systému určité role. Popsali jsem jejich problémy a jak by je měli řešit.
Řidič má na každého cestujícího méně jak minutu času.
Cíl komunikacePochopit systém a umět ho použít. Poradit cestujícímů, kde si najít potřebné informace.
Prodejci potřebují rychle reagovat i na komplikované požadavky a umět odpovědět i na to, na co aktuálně nezanjí odpověď.
Cíl komunikaceOpravdu detailně pochopit systém a umět poradit zákazníkovi i za použití improvizace.